28 de gen. 2010

UN REPORTATGE...

Us recomano que veieu aquest reportatge:

http://www.btv.cat/alacarta/player.php?idProgVSD=6584#

Per si de cas no hi podeu entrar directament: es tracta d'un programa de Barcelona Televisió (BTV) que es diu RESPIRA. És un programa de psicologia dirigit i presentat per Lluís Reales.

En aquest primer programa, emès el 13 de setembre de 2009, es parla de la Mort a partir dels testimonis de diferents persones. Us el recomano perque està molt ben fet, amb molt de respecte i molta serenitat....i els testimonis parlen ben clar, dient les coses tal com son. A mí, m'ha emocionat.

1 comentari:

  1. Tenies raó Àngels, m'ha agradat molt el format del programa. De totes maneres he hagut de plegar abans d'acabar de veure'l perquè m'han entrat aquells 5 minuts de fluixera, ja sabeu...
    També aprofito per dir-vos el títol del llibre que us vaig comentar l'últim dia: "La mort infinita" de Marie de Hennezel. Jo encara no l'he llegit, però me l'han recomanat.
    Apa, fins aviat.
    Marta
    (Surt això d'anònim perquè no hi ha hagut manera de posar el meu nom, massa tecnologia per un caparró tant esgotat!)

    ResponElimina